Bűz van, orrfacsaró

HTML

Friss topikok

  • 6.Lenin: "Úgy érzem, ez a puhapöcsű „civilizáltság” elvette a lehetőséget, hogy méltóságban éljek. Szíveseb... (2009.10.13. 23:37) A méltósághoz való jog

Linkblog

Köszöntő

2009.10.12. 09:07 | Büdös | Szólj hozzá!

Kedves mindenki!

Ez a blog egy szabadszájú hangos gondolkodás, rock zenéről, politikáról, a magyar társadalomról.

Akartam lenni mozdonyvezető, kukásautósofőr, majd kicsit később jazz zenész. Később komolyodtam, és lettem gazdaságtörténész. Túl sokat nem dolgoztam a „szakmában”, jelenleg egy külföldi tulajdonú (mi más lenne?) havilap zenei rovatát szerkesztem.

Többet nem írok magamról, ha olvasod a bejegyzéseimet rájössz, hogy milyen zenét kedvelek, kinek szúrkolok és illatosat szellentek-e.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://buzvan.blog.hu/api/trackback/id/tr941444103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása